Auntie for the third time.

26 February 2011

Hurray for my little sister. On Tuesday she gave birth to little Elisa. Can't wait to get some pictures of her. I decided to make a little something for her. My first diaper cake. Love the way it turned out.
Mardi, ma petite soeur a donné naissance à la petite Elisa. J'ai hâte de la voir. J'ai fait un petit cadeau pour maman et la petite puce.
And then this to make me pretty. Yesterday my dear friend Aline held a jewellery evening at her place and I made a necklace and a bracelet. She has the most stunning ideas when it comes to jewellery. You're a really talented girl Aline. Thanks a million.
Et puis, hier, j'ai été à un atelier bijoux chez mon amie Aline. Elle fait des merveilles et voici le résultat de quelques heures de travail. Merci Aline pour cette soirée superbe.
Have a lovely weekend.

3 comments :

dridrine said...

Merci pour ton beau com...
Mais idem pour ton blog
Toujours du bonheur
bisous et bon we
sandrine

scrapfatima said...

tres jolie ce cadeau de naissance et original comme tout la presentation
les bijoux sont a "croquer"
quelle chance as tu
tres beau resultat
je tenvie lol
bis

Lulu Berlue said...

Congratulations to your little sister !!!
Trop chouette ce diaper cake !
Et puis très joli ce collier et bracelet...
Bzzzz,
Lulu

Theme by: Pish and Posh Designs